Lördag



Sitter i soffan och "kollar" på hockeyn med Zacke.
Han vill ha sällskap så jag passar på att nörda lite så länge.

Å  r     2  0  0  9
Höll du några av dina nyårslöften?:
Haha nej, men jag var nyttig och så ett tag iallafall...
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: En gammal klasskompis blev det.
Dog någon som stod dig nära?: Nej
Vilka länder besökte du?: Spanien och Österrike :)
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?: En Pomeraninan eller en kissekatt och körkort!
Största misstaget?: Att jag blondera håret direkt efter jag hade varit utomlands.
Bästa köpet?: Min säng!
Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder
Hur ska du tillbringa julen?: Hos mormor och morfar med min familj och Zacke.
Blev du kär i år?: Är kär i Zacke och har varit det hela året!
Favoritprogram på TV?: Ensam mamma söker
Bästa boken du läste i år?: Midvinterblot, Millenium, Gömda.. Har läst många bra böcker i år.
Största musikaliska upptäckten?: Lady Gaga!!
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Blev firad, och var sjuk...
Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Ehhm, bäst! ;)
Vad fick dig att må bra?: Mina vänner, min familj och Zacke!

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Jag snor den där listan av dej! ;) Hoppas att det är lugnt :P?

2009-12-20 @ 19:31:43
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback