Sportlov.

Idag har det inte alls hänt mycket.
Har varit i skolan och det ända jag gjorde där var
att kolla på film. Sedan sluta jag klockan 12.00.
Riktigt skön skoldag tycker jag allt.
Och nu har jag Sportlov.
Ett fullplanerat Sportlov med massor av kul!

Imorgon klockan 10.00 tar jag och Zacke bussen till Stockholm.
Vi kommer fira Alla hjärtans dag i Stockholm med
en lägenhet för oss själva. Jag tror det kommer bli jätte mysigt!
På Söndag kommer Magda och hennes pojkvän till Stockholm,
då ska vi hitta på något roligt tillsammans med dem.
Sedan blir det nog ett par shoppingdagar innan vi åker.

Vi åker från Stockholm direkt till Mormor och Morfar
som bor i Sandviken. Där stannar vi och hälsar på några dagar.
Tänkte också att vi skulle åka lite skidor i Kungsbergsbacken,
som inte ligger långt därifrån.


Denna Fredagskväll kommer jag roa mig med
att tvätta kläder och packa så allt blir klart tills imorgon!
Ska kolla på Let's Dance också, och till det blir det nog
en skål med popcorn och Ramlösa Skogshallon.

v
Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Jag har frågestund på bloggen, det är fritt att fråga vad som helst! :) PUSS.

2009-02-13 @ 17:55:17
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Magdaa

Läängtar=) <3

2009-02-13 @ 18:33:29
URL: http://iloveyouuu.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback