Shopping + Bowling

Idag har jag, Zacke och Zackes mamma shoppat i Stockholm.
Kom iväg senare än vad vi hade tänkt oss, så blev inte lika mycket shopping som jag ville.
Men jag lyckades komma undan ganska billigt med det jag köpte, så är nöjd ändå!

Fram mot kvällen åkte jag, Zacke och hans föräldrar och bowla.
Det gick inte så bra för mig, det gör det aldrig. 
Fast  för mig handlar det mer om att ha roligt än att vinna, och roligt hade jag!
Kvällens roligaste var helt klart när Zackes byxor sprack.
Hahaha, och det var inte lite dom sprack heller!

Zackes pappa var trött, eftersom han jobbar hela helgen.
Så efter bowligen köpte vi med oss pizza och åkte tillbaka till lägenheten.
Nu har vi ätit pizza och kollat på film och haft det mysigt.

Har  tagit lite kort som jag tänkte dela med mig av.
Men glömde att ta med kamera sladden till Stockholm.
Så det kommer bilder imorgon, när jag kommer hem.

Puss och Kram!


v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback