Söndag.

Ska hem till Zackes föräldrar, efter mina kläder har tvättat klart.
Jag och Zacke ska vara kattvakt åt Tussan hela nästa vecka.
Skönt med lägenheten för oss själva. Hihi!

Tänkte gå en promenad runt ån när vi kommer dit.
Sedan sola och handla mat till veckan.
Ikväll ska vi tända lite ljus och kolla på Beck. Myspys!


I Fredags var det förfest och Let's dans, med Zacke, Kimberly och Daniel.
Sedan krogen! Blev mest att vara på Plaza,
men var en sväng på Platens och La Scala också.
Hade en rolig kväll med mycket dans mot slutet.
Bilder från Fredagskväll!

 
Me and my love!

 
Jag och Kimberly!  Daniel posarn!

 
Yeah!

v
Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha DU MÅSTE SKICKA ALLA BILDER NU!

2009-03-15 @ 17:20:10
URL: http://danielkahlin.blogspot.com
Postat av: lovisa

tack :)

ja, jag älskar dom skorna :DD

haft en bra dag?

2009-03-16 @ 16:19:18
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback