Sjuk IGEN!



Har blivigt sjuk igen! Vilket är skit tråkigt! Usch usch usch.

Var till vårdcentralen igår. Jag har haft oturen att få virus på virus.
Finns inget penicillin man kan ta mot detta, så det är bara att vänta tills
det går över av sig själv. Det kan ta allt ifrån några dagar till några veckor!
Fick iallafall en medicin som gör att bihålorna känns bättre
och som man känner sig lite piggare av.

Ska se till att vila mycket nu och få i mig massor med vitaminer
och hoppas på att det här viruset försvinner så fort som möjligt.

Min älskling kommer hit till mig senare idag. Det är bra, för jag
saknar honom massor!

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Hahaha! Jo jag var nog valdigt nodig da, nar jag skrev att jag skulle pa toa...ursakta jag har en engelsk dator, darfor jag inte kan skriva alla bokstaver ordenligt. Krya pa dig!! puss<3

2009-11-26 @ 19:05:01
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/
Postat av: Zacke

Hihi jag är här nu, har saknat dig massor jag med<3 Jag älskar dig!

2009-11-27 @ 01:01:56
Postat av: Magdaa

Ja det är alltid lika trevligt med en ny dator! :)



Hoppas att du blir frisk snart <3

2009-11-27 @ 10:09:42
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback