Älskar växter!

De som känner mig riktigt väl, vet att jag älskar
att odla grönsaker och sköta om mina blommor.

Var ute i trädgården en sväng förut,
för även om jag är sjuk så måste mina växter vattnas.

Tog kort några av dem också.
Jag har kommit in i en fotoperiod. Vill fota allt jag ser!






Jag har 6 stycken tomatplanor med gula små körsbärstomater.
Mina tomater är de godaste tomaterna som finns!





En vindruvsplanta har jag också, med söta små vindruvor på.
Jätte goda!



Satt ett honunsmelon frö i våras, av fröet har det blivigt en stor grön växt.
Men det verkar inte som det blir några honungsmeloner på den...



Min gurkplanta som det blir jätte gurkor på.  








Ett gulligt litet bi!

v
Kommentarer
Postat av: Kim

Vad söt du är gumman :)!

2009-09-16 @ 16:27:29
URL: http://kimberlyss.blogg.se/
Postat av: Magdaa

Jätte fina bilder!



Kul att du också börjar och fota, då kan vi fota ihop ;)

2009-09-16 @ 17:10:16
URL: http://meeemagdalenaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback