JULAFTON

Har haft en myspys julafton med familjen! Började dagen med en stor julfrukost
med gröt, skinka, glögg och lite annat. Sedan kollade vi på Kalle Anka och softade
i soffan ett tag. Sedan var det dags för julbord, jag stog för köttbullarna och ägg
halvorna, stolt! ;) Var också tomtenisse och delade ut alla julklappar. Nu ska jag
strax sussa, imorgon vaknas det party och utgång! Yääääääy!
GOD JUL PÅ ER! ;)


Jag, mina mysiga strumpor/tofflor, en sprattlig katt, julgran och julkappar!


Maaaaaat.


Mina paket! Reebok Easytone skor. Två tröjor från NK. Spotify Premium. En tomte.
Pengar. Spegelskydd till Iphone. Trådlös bilradio. Kattmat. Nattlinne. Tre hälsoböcker
(Någon tycker att jag borde bli nyttig?). Frisörbesök. Tennisbollar. Lotter (Nitlotter!).
Godis.

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback