Bus och mys med Gosan. ♥

Jag och Gosan har busat och myst massor idag!
Vi har också sovit en liten stund och kollat lite på tv.
Men jag tror att Gosan tyckte att det var ganska tråkigt att kolla på tv,
för hon somnade efter bara några minuters tv-tittande.
När hon vaknade igen tyckte hon att det var dags för mig att sluta
kolla på tv och istället busa med henne, det talade hon tydligt om för mig
genom att mjaua massor! Jag har en pratglad liten kisse. :)

Hon är så söt när vi busar och hon smyger på sin leksak, då fäller hon ner öronen,
sedan ålar hon sig fram innan hon gör ett skutt och går till attack.
Jätte gullig!








v
Kommentarer
Postat av: Malin

aeee gud du har ju världens gulligaste kisse :D

jag skulle vilja se när hon smyger på sin leksak och fäller ner öronen och ålar sig fram :D haha låter så roligt. Min katt dreglar bara, han tror att han är en hund eller nåt :p

2010-02-10 @ 10:05:17
URL: http://malinkrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback