Sköldis och Kissen.



Ikväll har jag varit till DjurMagasinet och köpt en ny vattentermometer
till Sköldis akvarium och kattmat och lite nya leksaker till Gosan.
Åkte även förbi Maxi och handlade hem lite mat till mig själv.

Usch vad läskigt det var att köra idag, svinhalt på vägarna!
Jag sladdade till med bilen ett par gånger även fast jag bara körde i snigelfart.
Fy, sånt är läskigt.

Nu har jag precis ätit kvällsmat som bestod av kantrarellsoppa,
en ostmacka och två koppar te. Resten av kvällen tänker jag ligga i soffan
och kolla på Familjen Annorlunda på tv4play. Missade kvällens avsnitt
eftersom jag var och handlade. Sicken tur att tv4play finns då! ;)

Imorgon börjar jag skolan igen efter en veckas ledighet.
Hoppas att de kommande skolveckorna går snabbt, så att det blir påsklov snart. :)

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback