round it goes.



Känner mig jätte sliten. Därför är min nya keps helt awesome just nu! Haha, gömma sig lite. Blir nog att sova en stund snart, skönt med powernap så här på eftermiddagen. Är fortfarande galet trött efter förra veckans bravader. Festade sex dagar i rad, och gick verkligen all in varje dag! Hade sjukt kul, så var lätt värt det. Men trodde jag skulle vara lite piggare idag för jag tog det lugnt igår. Men icke. Har iallafall suttit ute i trädgården hela förmiddagen och glassat med chips, isvatten och hoffmaestro. Vädret är ju så sjukt lovely, så klarar inte av att bara sitta inne.

Ikväll kommer en liten video upp när jag och Viktor är på den nya nattklubben i stan, Elements. Vi är fulla, glada och får för oss att göra en videoblogg mitt i natten. Glöm inte checka den sen! Ciao ciao.

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback