Tömmer kameran!

Tömmer kameran på bilder.
Så här är lite knasbilder som fanns på kameran...



 

   
Utgång med Emelie för ett par helger sedan,
galen kväll som slutade på Harrys för mig.


 
Jag och Zacke bowlade förra veckan...


 
Jag och Kimberly på Ljungsbromarknad. Haha!




Drar till Rimforsa!

Om en stund åker jag till Rimforsa.

Ikväll ska jag, Emelie och Johanna till Örsåsa loge.
Bugg och dansband! Haha, blir kanon bra! 
Sedan ska jag sova hos Emelie tills måndag.

Igår åkte jag och Kim på Ljungsbro marknad. Fanns inte mycket att se,
så vi gick hem till Kims mormor och åt korv och fika lite.
Sedan åkte vi till Kims lägenhet och sjöng Singstar hela kvällen.
Hade en jätte trevlig kväll!

Nu ska jag ta på mig kläder och packa lite.
Puss





Tjingeling!

Nu har redan hälften av andra skolveckan gått.
Tiden bara flyger iväg, men det är bra!
Då går det snabbare till nästa lov, höhö.

Idag har jag varit duktig och tränat efter skolan.
Gick kanoners, trots min dåliga kondition efter en lat sommar.

Kom hem från träningen för ett par timmar sedan,
la mig i soffan och gosa in mig i min filt. Mys!
Somnade som vanligt efter bara några minuter.

Snart när jag har vaknat till lite ska jag ta något att äta,
sedan hoppa in i duschen.

Ser fram emot helgen! Bondefest med Johanna, Emelie
och dansbandet Black Jack. Tror att det kommer bli grymt kul. Haha!




Söndag

Söndag är lika med städa mitt rum dag.
Sedan ta det lugnt med Zacke, vi ska nog baka äppelkaka.
Blir mumsigt!

Igår var jag och Zacke ute med Zackes föräldrar och plockade svamp.
Vi hittade flera liter med Kantareller! Det var kul.
Hamnade också i värsta fästingboet, vilket inte var lika trevligt.

Första skolveckan är avklarad nu också. Känns bra!
Var en väldigt slapp vecka, men imorgon drar skolan igång på riktigt.
En bra sak är iallafall att vi äter lunch på Konser & Kongress i år.
Tre maträtter att välja mellan varje dag och kaka och kaffe efter maten.

Dammtrasan och dammsugaren väntar. Bye bye!

    

 


H&M

Har klickat hem lite mysiga höstkläder från H&M.






Passade på att beställa ett par tröjor till Zacke också.





Sista dagen på sommarlovet!

Så har sommarlovet gått mot sitt slut.
Imorgon börjar jag skolan igen...
Skulle gärna vilja haft ledigt en eller två månader till. 




Tappat håret

Var hos frisören i Torsdags,
blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Har tappat halva mitt hår på huvudet.
Typ halvflintis på skallen. Fyfan!
Ska aldrig mer blondera håret!!!

På måndag klipper jag av mig håret!
Kan iallafall inte bli värre än vad det är nu.




Vänsterhäntas dag!



Läste på facebook att det är Vänsterhäntas dag idag.
Så måste passa på att gratulera mig själv och alla andra vänsterhänta.
Grattis Grattis!




Blixtrar och dunder, magiska under


God morgon? Eller kanske man ska säga God dag?


Vaknade av att det regnade och åskade ute.
Inte alls roligt att vara hemma i Sverige
när det bara regnar...

Ska till frisören idag och fixa håret och ögonbryna.
Mitt hår är grönt just nu, blev det i Spanien. Inte kul!
Men frisören kan nog göra det blont och fint igen.

Ska träffa Emelie idag också! Har saknat den Fjanten.

Puss och hej




Fräscht!



Är nyduschad och fräsch.
Har dragit på mig mina grymma byxor som jag köpte i Spanien!

En riktig slappisdag idag, är trött och seg efter flygresan.
Ska nog lägga mig i soffan och kolla på någon film snart...
Min bror har Voddler, det är som Spotify fast med film istället.
Bara att  välja vilken film man vill se. Superbra!



Puss så länge.   
        




España!

Hemma i regniga Sverige igen,
efter 23 soliga och varma dagar i Spanien.

Bilder från sista veckan i Fuengirola.











Hyrde en dubbelsäng på stranden








Fick Champagne serverat till sängen, lyx


Besökte Fuengirola Zoo


Jag och två lemurer




















Åkte upp i bergen till en liten by





I byn Mijas fanns det åsnetaxi


Utsikten från Mijas











Jag älskar min Zacke!

Veckorna i Spanien har varit bäst!





Hej från Spanien!

Klockan är snart tolv på natten,
sitter ute på balkongen i Spanien Fuengirola.
Smuttar på en Gin i ca 30 graders värme. Underbart!

Har tillbringat 2 veckor i Torremolinos med sol
och bad varje dag. 30-35 graders värme,
kalla drinkar och varma dagar. Det kan inte bli bättre!

Idag flyttade vi till en lägenhet i Fuengirola,
här ska vi vara i en vecka.. och vi har internet. Hihi,
så nu passar jag på att slänga in ett blogginlägg.

Känns som jag aldrig vill åka här ifrån.
Allt är helt perfekt!

Delar med mig av några bilder från Torremolinos,
så får ni se hur mysiga de två senaste veckorna har varit.


Bild från flygplanet till Spanien


Utsikten från huset i Torremolinos


Fina stranden





Baywatch








Zacke och en bäbiskrokodil


Jag och bäbiskrokodilen








Vi hade ett citronträd i trädgården


Ödlor hade vi också i trädgården





Sandslott


Zacke och jag vid båthamnen

















Hittade massor med fina snäckor


Poolen




Hoppas ni har det bra hemma i Sverige.
Puss och kram från Spanien!