G-g-g-aaalet









Vilken helg alltså! Blir alltid lika galet när jag och Johannanas är i farten! Utgång
fredag och lördag och ränn runt hela Linköping! Haha men kul har vi iallafall haft det!

Jag - En pizzeria borde ha väldigt många ingridienser för att kunna göra så
många olika varianter. Johanna har precis tagit en klunk vatten. Skaplig dusch
på mig och pizzan!
Johanna - Hahaha sluta säg så knäppa grejer hela tiden Sarah,
kan inte hålla mig!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och somna till tvn! Har åkt på värsta
förkylningen som bara blir värre och värre! Uschusch, men bara jag orkar med
sista måndagsklubben imorgon så är jag nöööjd!

Minns bara det som jag väljer att minnas!



Paaaaarty ikväll! Taggar för en klassiker som jag gillar skarpt! Haha, köööör vi! ;)

Tralalala




Hatar att jag inte kan lyssna på vissa låtar bara för att tankarna flyger iväg,
suck! Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen, försöka släppa alla tankar och
sova. Skola imorgon, sen paaarty! Tagga tagga tagga för en riktig kattfylla! ;)

I'ma pick the world up

Igårkväll hade jag och Emelie tjejmys, vi kollade på film och åt god mat. Emelie
åkte precis hem och här sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska göra. Är ledig
från skolan både idag och på torsdag. Skönt då! Men fyy att det känns som höst
ute, sommaren är nog slut nu och jag saknar allt som hade med den här sommaren
att göra! Solen, värmen, festerna och det glada sommarfolket! Rätt onödigt inlägg,
jag vet. Men så äre ;)




Sommarminne

HELGEN


Tivoli


Emelie


Joakim


Jag och mitt godis-armband


Mumsar


Gullig godis-gubbe


Rix fm festival


Rix fm festival


Haha, glad tjej!


Rickard och jag med våra alkoholfria drinkar


Jag och min karamell-kondom


Trötta killar

Picknick, Rix fm festival och Pitcher's i fredags, helt okej kväll. Men undrar
fortfarande hur jag tänkte när jag gav mig ut på ågatan nykter. Ingenting var som
det brukar... Det känns som att du upplever allt det här för första gången känsla
hela kvällen! I lördags blev det chill med massor av film, chips och mackor hos Marcus.
Och idag har jag faktiskt varit duktig och jobbat, så snart får jag lite extra money money
och det är ju aldrig fel. Nu blir det filmmys med cola och ostbågar! Ska fetta ordentligt
ikväll för imorgon börjar jag med min nyttiga diet. ;)

MYSPYS


Nyinhandlat - myspyskläder.
Glida omkring i en stoor luvtröja och mysbyxor all day long! ;)

Ikväll är det Rix FM som gäller! Blir picknick med plockmat och läsk! Najsnajs.
Men innan jag drar mig ner till stan ska jag fixa och trixa lite här hemma. :)

Du flyttade utomlands någon annanstans

Varje gång är som den första gång vi sågs 
Även om det är över nu. Allting har förändrats men du finns kvar

I'll be fine once I get it, I'll be good.





Hade helt missat att matfestivalen var i Linköping! När jag märkte det var jag
bara tvungen att springa runt och smaka på allt mumsigt! Haha, köpte med mig
honungsrostade cashinötter hem som jag sitter och mummsar på nu, grymt gottit! :)
Bokade även tatueringstid på Pulse Tattoo Exclusive... :) Hihi, kommer bli naajs!
Nu ska jag diska lite, sedan blir det kycklingsallad och tvmys!

Kärlek är för dom, dom som har tur

Ska alldeles strax springa iväg till bussen för att åka till skolan och förhoppningsvis
få mitt schema och lite andra grejer. Sedan tänkte jag gå bort till Viking och boka
en tid för nu har jag äntligen kommit på vad jag ska tatuera.

Usch ingenting är som det ska just nu! Och inte nog med att allt är
knas i verkligheten, drömmer mardrömmar varje natt också! Fyyyy

OLD TIMES

BULGARIEN, när jag var en liten skit på 13 år.





GREKLAND, när var 14 år och trodde att jag var tuffast i världen.





Idag är jag på ett sånt humör när jag bara kan sitta i flera timmar och kolla på
gamla bilder och tänka tillbaka på hur allt var. Kommer fortfarande ihåg känslan
av att vara 14 år. När hormonerna spökade och killproblem var det största problemen
i världen, haha :) Men skulle verkligen inte vilja vara 14 år igen!! Nu sattsar jag på att
bli 20 istället, haha! :)

H&M

Klickat hem lite nytt och fint från H&M :)


Festligheter


Johannanas och jag


EllaElla sover sött


Spöket Bauuiie


Bojan och Kjellan


TobbeTobb


tuffast i stan ;)


Jag och min taxihäst





Johannans coooling





Keep it loud festivalen

Bilder från senaste veckans festligheter.
Har varit en riktig festsommar för mig iår. Har lärt känna många nya härliga människor
och haft massor med roliga stunder! :) Har även haft en del dåliga stunder... Men dom
försöker vi glömma såfort som möjligt, haha. Nu är iallafall sommaren så gott som slut
och jag är tillbaka vid skolbänken igen. Är äntligen dags för det sista gymnasieåret och
jag hoppas att det kommer gå supersnabbt för jag är såå trött på skolan faktiskt, haha.

MINNEN

Suttit och kollat igenom gamla bilder. Så många fina minnen ♥
Tråkigt nog har dom flesta av mina gamla bilder försvunnit på något konstigt sätt...
Men några har jag iallafall kvar!


Jag. År 2006


År 2007


Min skorpii, helt nygjord. År 2007


Zacke blir tatuerad. År 2007


Zacke, Daniel, Robin. År 2008


Kim, jag och Zacke. År 2008


Jag och min smilie. År 2009


Daniel, jag och Zacke. År 2009


Haha snyggingar


Magda, jag och Mr Snoppisch. År 2009

jeg tror jeg ved hvor vi skal hen, vi kunne lade som ingenting

Nu ska jag ge mig ut på en promenad med Joakim, passar även på att handla
lite gottgott. :) Och min hals kan ju gå och dööö eller nått, haha usch! Blir en
lugn kväll ikväll också, så jag är utvilad till imorgon FÖR DÅ KÖÖÖÖR VI! ;)

i'll be missing you







Igår åkte jag och några grabbz till Berg för att lyssna på Forever young konserten.
Hörde och såg inte så mycket, men det var trevligt endå! Var dock sjukt trött så
däckade i sängen på direkten när jag kom hem. Idag skulle det bli partyparty
egentligen, men orkar inte så blir en hemmakväll med guitar hero och film istället.

Jag behöver mer fastän du förstör mig helt.





Ett par bilder från igår, blev lite förfest i Johannelund med Johanna, Elin och Tobbe
och sedan stan... Nu ska jag strax äta mat mumsmums sedan blir det att dra sig ner
till Berg. Kan nog bli trevligt!

Långpromenad!



Tog en riktigt lång promenad med Joakim förut, duktig jag känner mig! Och kul med
trevligt promenadsällskap. ;) Nu sitter jag och kollar lite på Sex and the city. Funderar
faktiskt på att krypa till sängs strax, är trött trött och imorgon har jag en överraskning
att fixa. Hihi :)

When the drugs don't work no more






Jag och Joakim busade lite påväg hem till Kim häromdagen. ;)

Dom senaste dagarna har jag chillat gaaalet. ;) Hälsat på Kimpan och kollat på
massor avsnitt av One Tree Hill och haft film-maraton med Joakim. :) Nu ska jag
alldeles strax ut på en långpromenad med Jockebooy, hurtighetspoäng till mig! :)

You know I'm a dreamer



Idag ska jag iväg och jobba, det ni! Ska gå en utbildning om den nya produkten, hoppas
även på att hinna sälja lite. Men innan jag drar iväg till jobbet så tänkte jag försöka vara
lite hurtig och ge mig ut på en joggingtur, tänkte även att jag skulle hinna städa mitt rum
lite smått. Ser nämligen ut som ett bombnerslag just nu och imorgon får jag finbesök. :)

BILDBOMB

Har varit ganska dålig på att uppdaterat bloggen, men här kommer lite bilder från
senaste tiden! Morfars 75-årskalas i Norrland och partyparty i Linköping!
Fler bilder finns på facebook. :)