om sanningen ska fram



Sitter och väntar på mat, haha. Fett hungrig! Ikväll blir det att ge sig iväg på äventyr till andra lokala orter, sho len.

STUDENTEN 2011.

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!
Två år försent, men bättre sent än aldrig som man brukar säga, höhö. ;) Fårse vad som händer här next! Har planer på att åka och jobba på varmare breddgrader ett tag. Stannar iallafall i Sverige till juli augusti, då jag har lite fotojobb, bland annat på bröllop. Känns sjuuukt, nu äntligen kan jag också bli vuxen!

Bilder från studentdagen. Tog studenten samtidigt som min lillebror, hehehe.








GIVE ME EVERYTHING TONIGHT

Ligger i sängen och är typ död. Har haft en heeelnajs helg med kanon väder och häng med fina vänner. Imorgon väntar en dag med shopping, kanske även blir en sväng förbi vattenkrigsfestivalen, haha. Sedan är det bara att ladda om för denna veckas festligheter, studentvecka wihooo!

HELGENS BILDER.














it's a new generation of party people.

Har legat och pressat i solen hela dagen. Kärlek till vädret! Ska strax hoppa in i duschen osv. Dunka musik och tagga galet till kvällens bravader!  

Bilder från i onsdags.

Kaffehäng på Zackes ballkong och Linköping by night, Platens Bar. 












BILDBOMB BABY!

Bildbomb från i måndags. Började kvällen med smörgårdstårta och öl i skolskenet tillsammans Viktor. Sedan dansade vi vidare till NH, måndagsklubben, där det var sjukt mycket trevliga människor och ett jäkla drag!














REBECCA & FIONA

MÅNDAGSKLUBBEN - REBECCA & FIONA


I måndags drog NH igång med Måndagsklubben igen. Rebecca & Fiona var där och dj:a. Jag tränade mina photoskills ;) och dansade loss med favoritpojken Weakzi. Humöret var på topp och jösses vilket drag det var! AWESOME KVÄLL!
Fler bilder kommer imorgon. Nu ska jag iväg och fira lilllördag och en veckans ledighet, yeyeye!