Sommar!

Nu känns det som riktig sommar ute. Härligt!

Sitter i skolan och ska snart ha tyska.
Sedan ska jag till frisören och fixa iordning mitt hår.
Nu ser det ut på en rishög..
Så hoppas att frisören kan göra håret lite finare.

Igår var jag och mamma och handla massor med frön,
blommor och andra plantor. Här ska odlas! hihi

Hela helgen har jag målat huset. Mormor och morfar
var här och hjälpte till. Det blev finfint!

Hoppas alla har en bra dag! Ciao!

PUSS


Senaste inköpen! Puss på det!

Zubettgehen



Ich habe ein wirklich langweilig Montag gehaben.
Ich bin krank, sollen zu das Krankenhaus gehe morgen.
Hoffnung alle anderen haben es better als ich habe jetzt.
Ende, Nighty Nighty!

Svennebanan


Banangubbe, skulle vara gott med en mumsbit!

Bikini

Beställde nyss denhär fina bikinin från H&M!

GE MIG!

   
Mega snyggt! Ge mig, ge mig, ge mig!

Bilder från Storan!

Jag, Zacke och Daniel, satt på Storan en solig Onsdageftermiddag.
Trevlig och mysig eftermiddag / kväll.
Vi träffade även hockeyspelaren Patrik Zackrisson.


Daniel.


Skål!


Patrik Zackrisson och Patrik Zackrisson


Jag och MIN Patrik Zackrisson

Hej hopp!


 
Jag och Emelie hade det trevligt på 55:an i Fredags, innan vårfesten i skolan.

Onsdag!

Sitter i skolan, slutar inte förs klockan fem idag.
Då ska jag direkt hem och plugga.

Vart tog det fina vårvädret vägen?
Usch på regn, jag vill ha sol!


Stockholm!

HELGEN I STOCKHOLM!
Första helgen i Maj spenderades i Stockholm.
Där gick vi långa promenader, hade picknick och shoppade!

 
Zacke och jag på Tvärbanan.


Jag luktar på blommor

 
Zacke och jag, bland massor fina träd


Zacke utanför lägenheten

 
Hissbild                                                 Jag

 
Zacke                                                  Zackes mamma Susanne


Jag, bland de fina träden


En kopp jordgubbar


Puss ruta


Zacke, påväg till min och Zackes picknickplatts


Jag


Jordgubbar och banan


Zacke på Sergelstorg



Shopping

Uppsala!

VALBORG I UPPSALA!
Valborg firades i Uppsala tillsammans med Zacke, Magda och
hennes pojkvän Patrik. Vi åt på en mysig Grekisk restaurang precis vid vattnet.
Sedan satt vi oss i en park och njöt av det fina vädret, drack, pratade och lekte lekar.

 
Magda på tåget                                Jag på en Grekisk restaurang


Zacke och jag


Magda och jag, pussar våran ballong Mr Snoppisch


Patrik och Magda


Jag

 
Zacke                                                     Magda


Jag, Mr Snoppisch och Zacke


Magda, jag och Mr Snoppisch


Zacke och Magda, så här såg parken där vi satt ut fram emot kvällen


Uppsala domkyrka

Stockholm!

Är i Stockholm med Zacke. Jag älskar den här staden!
Det är  kanon fint väder ute, har varit det i ett par dagar nu.
Snart ska vi ta tunnelbanan till centrum och kolla affärer och sånt.
Sedan blir det nog att utforska lite nya ställen här omkring.
Fårse vad vi hamnar.

Hade bra, puss och kram!