It feels like more than distance between us.


Nytt i garderoben!

Idag, skolan sedan en sväng på stan med tjejerna. Nu väntar en helsoft kväll med soffhäng framför tvn.
Tagga lite tills imorgon, fredag. Jag är ledig. Det är helg. Och Mustasch spelar här i Linköping, jag ska dit!


Jag drömmer om en framtid som glömmer.



Soft kväll, dricka te och kolla film.

I'M SO TIRED OF PLAYING THIS GAME




Igår drog jag till Motala och hade spakväll med ansiktsmask och sånt. Idag tillbaka i Linköping, tog en tjugo minuters
solstund imorse, sedan vidare till skolan för massor plugg. Prov imorgon, p-p-panik! Inte haft ett prov hur länge som
helst. Btw den här veckan kommer nog min onepiece som jag har beställt, woho! GLAD TJEJ

LOOK ALIKE



Mina två nya babes!

Dom med genomskinligt glas fick jag av Martin inslagna i ett litet paket i fredags. Aw så snällt!
Han har lika dana, så nu kan vi gå och se lika nördiga ut båda två alltså!

FEMTON MINUTERS PERFEKTION



Martin gjorde om en bild på mig i photoshop. Grr vilken snygging jag blev då!

DANIEL ADAMS-RAY

















Daniel Adams-Ray i fredags. Var så sjukt bra!

DO IT LIKE A DUDE

Sorry mina nära och kära för att jag varit helt off i ett par dagar. Typ stängt ute omvärlden och så vidare...
Nu är jag iallafall back in business igen så att säga! Solen skiner, det är vår! Taggar för ikväll, David Adams-Ray
konsert. Sweeeeet!


SO FAR AWAY

FIN DAG!
Glidigt omkring på stan. Shoppat lite och njutit av det fina vädret, sol yäääh!
Blev även en sväng till ikano och lunch på ikea.




Gravid i skuggan?

MOTALA BABY

Hälsade på hos grabbarna i Motala igår.
Blev godis, film, en sväng till varamon och massor bus! :)











A NEW WORLD BEGINS

Har haft en hel luuugn helg, super skönt och välbehövt! I fredags åkte jag och hälsade på Jockis i hans och Jespers nya lya i stan, mycket fin. Vi lagade mat, kollade på film och tog det lugnt. Idag har jag haft ensam tid med mig själv hela dagen, kände att det behövdes. Kvällen har spenderats med mammi, och min kissemiss. Beställde mat från Texas Longhorn och glodde film. Nu känner jag att sängen börjar locka, strax sovdags så jag är utvilad tills imorgon. Då bär det iväg på äventyr!

Min älsklings bebis katt hittade en ny favoritplats idag, matpåsen. Haha. :)




TRÖTT KATT

Awww så söt kissekatt jag har!




HAMBURGARE ALA SARAH

Mästerkocken är på g igen! Denna afton, hemma gjorda hamburgare. Ohh så gott!


SOON IN MY CLOSET


Snart är det mitt.

YOU KNOW WHAT IT IS!

I måndags kom mr M och hämtade mig efter jobbet. Åkte hem till honom och kollade på film, åt kakor och busade
nere i tvättstugan. ;) Tisdag igår var det först skola som gällde, sedan hem till miss E för att vara hundvakt till mys
vovven Chanell. Var ute och busade och myste i solen i flera timmar. Sedan på kvällen gjorde vi hemma gjord pizza
och kollade på massor avsnitt av Solsidan. Fin start på veckan alltså!




MÅNDAGSMYS

Soffa, filtar, katt, musik och skype, mycket bra!




Jag ska sakna dig imorgon.



Nu ger jag mig ut på en lång promenad i vårvädret. Inviger mina nya Reebok easytone skor också.
Fast rumpa och snygga lår, det gillas!


Mästerkocken is in the house!

Åh vilken mumsig kräftstjärts sallad jag gjorde förut. Skapliga skillzzz i köket har jag faktiskt, blev gott gott!






VI SES PÅ TV

Mycket bra helg! Varit inneboende hos mr MDF (aka Dittin) hela helgen! Fredag myskväll till hundra procent,
mjukiskläder, Big Brother, Saigon thaimat take away, godis, chips, cola och film! Massor spökhistorier och McDonald's
halv sju på morgonen. Haha! Lördag chill i soffan halva dagen med Big Brother live och 8mile. Sedan öl och ölspel med
tio stycken grabbar, Sangria och ågatan! Avslutade helgen med en fika med mr X på Espresso House. Fint med årets
första fika utomhus, gillas massvis. Vårkänsla! Har iallafall haft en kanon helg som jag tackar Martin för! Och lite Zacke,
ute fikan var liksom pricken över i'et så att säga. ;)












EVERYTHING IS BEAUTIFUL TO ME





Långpromenad i solskenet med trevligt sällskap! Sedan mysa ner sig i soffan med filt, en stor kopp te och äggmacka.
Fin fredag. Ikväll vankas det big brother minimaraton och take away thaimat med min reportagekollega! :)

För jag har tagit studenten... snaaart!

Haha fastnade verkligen inte på bild! Men jag delar med mig av ett par bilder ändå, bara för att jag är så
glad! Har fått min studentmössa, hihi snart är det äntligen dags! Och bättre sent än aldrig så att säga! ;)



I'll show you mine if you show me yours first.



Igår tisdag blev det plugg och sånt, sedan en sväng på stan och mat på subway!

Och våren börjar äntligen komma till Linköping, gilla gilla pirr i magen! Längtar så sjukt mycket till sol och värme!
Drömde faktiskt inatt att jag bodde utomlands, super duper härlig dröm! Kanske jag borde göra, flytta utomlands ett tag.

Nu ligger jag i sängen med min älskling och min bebis! Alltså min mac dator och min katt. Känner mig grymt seg idag.
Har varit uppe och käka frukost oså, men gick och la mig i sängen igen direkt efter jag hade ätit, haha. Måste peppa peppa
och bli lite piggare, ska nämligen iväg ikväll! ;)

if i said i want your body now, would you hold it against me.





Igår fredag girlsnight out!
Treeevligt! Började kvällen med vin och sånt tillsammans med E & E. Sedan drog vi ut på Ågatan och dansade
järnet. Hämnade dock på en sjukt tråkig efterfest, men Martin min räddare i nöden tog mig därifrån så där klockan
sex på morgonen! Haha. Idag har jag hängt med Martin hela dagen. Glott på Big Brother och varit ute i Berg och
hälsat på hans mamma, fikat och spelat spel. Nu ligger jag i soffan, min favoritplats så här dagen efter. Död, blir
nattinatti tidigt ikväll. Sjuuukt välbehövt!

Btw klippte mig här om dagen, nu känns mitt hår koooort! Men aah var ju slitet som bara den innan så var liksom
tvungen att ta till saxen. ;)

DANCE BATTLE

Haha, detta har jag roat mig med ikväll. Satt ihop en video när jag och Martin
kör dance battle på Södra Teatern i Stockholm.


GIRLSNIGHT @HOME

Tjejkväll med E igår! Kollade film, Love and Other Drogs och lagade mumsig mat.
Till efterrätt blev det jordgubb och hallon smoothie. Muuummsss!




HEMLIG SARAH & DITTIN PÅ BESÖK I HUVUDSTADEN.

Nu är äntligen Stockholmsfilmen uppe! Tvungen att delas in i två delar.
Gryyymt kul resa! Check it out!
;)

DEL 1.
http://www.youtube.com/watch?v=cbKM2G9bKco

DEL 2.
http://www.youtube.com/watch?v=Ak6zETyHuPA

ORGANISMEN OCH JOJAE

Organismen och Jojae. Yeaaaah! ;)