TYLÖSAND BABY

Har haft en helt fantastisk vecka i Tylösand och Halmstad.
Galet mycket party, vip häng, en greve, 30 liter champagne, efterfester i hotellrum, you name it!

FILM FRÅN TYLÖSAND!


HALMSTAD HERE WE COME!


Bild från Halmstad förra sommaren.

Imorgon tar jag mitt pick och pack och drar till Halmstad en vecka. Kommer nog bli awesome! Åker ihop med släkt och familj, och Weakzi haha. Så blir släktkalas för min moster och massor med party med Viktor.

Nu är mormor och morfar här på besök, morfar fyller år och bjuder på aborrefilé och norrlänsk potatis. MUMS

INGEN KAN ÄLSKA SOM VI

Bilder från iphone, passade på att tömma den idag när jag ändå ligger hemma och är lite sjukling. Börjar må bättre nu, så imorgon blir det stan och fixa massor viktigheter. PUSS



Iphone. Espresso House med Viktor. Poolbad med Mattis. Schteeek på Zackes balkong. Tennisturnering med Zacke, Adde och Kåhlin. Tussan katt soft stil. Kvällshäng med Collinbooy.

BILDBOMB YAO!

Några pics från senaste tiden. Har inte varit sådär jättepepp på att uppdatera bloggen som ni kanske märkt.. Väntar på att min nya hemsida ska bli klar, kommer bli gryym! Men ska försöka bli lite bättre på att hålla er uppdaterade till dess! :)










Bättre sent än aldrig?

MIDSOMMAR. Grillade med mr MDF & Co. Sedan drog vi vidare till någon fest ute på landet, som spårade lite kanske. Men men, är ju bara midsommar en gång om året, hehehe. Bilderna är från början av kvällen och är iallafall städade. :)