Hej från Spanien!

Klockan är snart tolv på natten,
sitter ute på balkongen i Spanien Fuengirola.
Smuttar på en Gin i ca 30 graders värme. Underbart!

Har tillbringat 2 veckor i Torremolinos med sol
och bad varje dag. 30-35 graders värme,
kalla drinkar och varma dagar. Det kan inte bli bättre!

Idag flyttade vi till en lägenhet i Fuengirola,
här ska vi vara i en vecka.. och vi har internet. Hihi,
så nu passar jag på att slänga in ett blogginlägg.

Känns som jag aldrig vill åka här ifrån.
Allt är helt perfekt!

Delar med mig av några bilder från Torremolinos,
så får ni se hur mysiga de två senaste veckorna har varit.


Bild från flygplanet till Spanien


Utsikten från huset i Torremolinos


Fina stranden





Baywatch








Zacke och en bäbiskrokodil


Jag och bäbiskrokodilen








Vi hade ett citronträd i trädgården


Ödlor hade vi också i trädgården





Sandslott


Zacke och jag vid båthamnen

















Hittade massor med fina snäckor


Poolen




Hoppas ni har det bra hemma i Sverige.
Puss och kram från Spanien!





v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Vilka otroligt fina bilder, ni verkar ha det jätte mysigt där borta =). Det märks att du har en bra kamera ;). Hälsa Zacke, Diana och Patrik!!

Puss

2009-08-02 @ 12:38:54
URL: http://meeemagdalenaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback