Söndag

Söndag är lika med städa mitt rum dag.
Sedan ta det lugnt med Zacke, vi ska nog baka äppelkaka.
Blir mumsigt!

Igår var jag och Zacke ute med Zackes föräldrar och plockade svamp.
Vi hittade flera liter med Kantareller! Det var kul.
Hamnade också i värsta fästingboet, vilket inte var lika trevligt.

Första skolveckan är avklarad nu också. Känns bra!
Var en väldigt slapp vecka, men imorgon drar skolan igång på riktigt.
En bra sak är iallafall att vi äter lunch på Konser & Kongress i år.
Tre maträtter att välja mellan varje dag och kaka och kaffe efter maten.

Dammtrasan och dammsugaren väntar. Bye bye!

    

 


v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

sarah jag funderar på det där med ditt hår! Om du så kan du få följa med mig till min friör någon dag, jag sa till henne vad som hade hänt och hon sa att man absolut inte ska blondera håret mer, när det är i dåligt skick. Du var jätte välkommen så hon kunde få titta på det sa hon =). Så att du vet!



Puss

2009-08-27 @ 20:55:49
URL: http://meeemagdalenaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback