Bilder från natten till Lucia

Har haft fullt upp den sista tiden och inte haft tid till att blogga..
Nu har jag äntligen julllov och jag hoppas på att
få lite mer tid för mig själv dessa veckor.

Här är några bilder som togs för
en vecka sedan, natten mellan lördag och söndag.

Jag och Zacke hade en kväll för bara oss två.
Vi gick på restaurang och åt kinamat,
sedan gick vi på bio och såg Bröllopsfotografen.
Vi hade bokat en soffa längst bak i biosalongen, det var mys!
En jätte bra och mysig kväll med min älskling!


Söta Zacke och jag som inte vill vara med på bild. ;)


Den jätte stora julgranen som står mitt på filbytertorget.


Jag och Zacke i snövädret.


Vi såg ett gulligt skyltfönster.


Såg filmen Bröllopsfotograften och åt självklart massor med popcorn,
snacks och läsk till bion. Mumms!

v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Vad mysiga bilder, snön gör ju allt! :). Jag vill också se den där filmen, hoppas att den är bra :P

2009-12-20 @ 19:29:48
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback