Början på en ny skolvecka!

Just nu sitter jag i skolan. Denna vecka har jag ingen morgonperiod.
Så är i IV-klassrummet och har studietid. Har både grammatiken i svenska A
och en uppgift om Ryska revolutionen i historia A som måste göras klart!
Hoppas på att bli klar med det denna vecka, annars måste jag göra det i helgen.

Robin har varit och hälsat på här i skolan idag. Hade ingen aning om att han skulle komma.
Så det var en mycket trevlig överraskning! Alltid lika roligt att träffa honom.

Slutar skolan klockan fyra idag. Sista lektionen har jag arbetsprov i Silversmide.
Känns pirrigt eftersom jag inte kommer kunna få någon hjälp,
då arbetsprovet gårut på att se hur mycket vi lärt oss.
Och jag kan inte alls mycket, men det är bara att göra sitt bästa.
Kan ju alltid fråga Emelie om hjälp i smyg. hehe.

Efter skolan ska jag och Zacke till Malmslätt och hälsa på  Rickard, Linda
och Ebba som precis har flyttat dit. Rickard är Zackes bror och Ebba är Zackes gudbarn!

Nu måste jag fortsätta med skolarbetet!

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback