Fredag!

Det känns inte som Fredag idag, den här veckan har gått riktigt snabbt!

Dagen började som vanligt med skola. Hade drama där vi skulle göra en teater
utan att prata, om hur det är att vara en fjäril. Först lägger fjärilen ett ägg,
som blir en larv, sedan en puppa och sist en fjäril, som lägga ett ägg och dör.
Haha teatern blev ganska knäpp. Men det var kul!
Sedan hade jag engelska där vi håller på att skriva en berättelse.
Sluta skolan klockan 14.10. Mycket skönt att sluta tidigt idag!

Ikväll ska jag kolla på Let's Dance, och mums något gott till.
Sedan ska jag träffa Kimberly när hon kommer hem från sin morfars kalas.

Jag har fått min Bon Jovi t-shirt som jag beställde för ett tag sedan.
Så ska gå till affären om en stund och hämta ut den.
Först ska jag ta något att äta. Blir nog snabbnudla,
har ingen lust att laga mat just nu. Är jätte hungrig!


v
Kommentarer
Postat av: J

Rösta fram bloggheader :)

Jättefin blogg ;)

2009-03-06 @ 18:04:26
URL: http://girlfantastico.blogg.se/
Postat av: rebecca

jättefin header du har! :)

2009-03-06 @ 18:14:26
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback