Hejhej!

Igår blev det utgång med Zacke, Kimberly och Daniel. Skoj skoj!
Berättar med om kvällen imorgon, då lägger jag upp lite bilder också.

Idag har jag mest tagit det lugnt, städat mitt rum och kollat på Melodifestivalen.
Mina tre Melodifestivalsfavoriter är Alcasar - Stay The Night,
H.E.A.T - 1000 miles, Sarah dawn finer - Moving on.
Tyvärr vann ingen av dem, utan Malena Ernman - La Voix. Men den låten var också bra!
Det som förvåna mig var att Carolina af Ugglas kom på andra platts. Trodde jag inte..

Nu ska jag sussa, hörs imorgon!

v
Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du börja tjäna pengar på din blogg? Det är superenkelt och ger utdelning! Gå in på min blogg, läs mer och bli medlem redan idag! Det är såklart helt gratis att bli medlem :)

2009-03-14 @ 23:52:44
URL: http://zebrastriped.blogg.se/
Postat av: magdaa

Bra att du hade en trevlig kväll=).



Nej jag fattar inte heller hur hon kunde komma tvåa, helt sjukt juuh.

Puss och kram <3

2009-03-15 @ 00:07:23
Postat av: Magdaa

Tack för ditt inlägg, jag finns här för dej också<3.



Kläderna har jag köpt på H&M, såklart;). Får hoppas aatt Patrik kommer att bli glad för tröjan, tyckte att den var var väldigt fin. Okej, men då kanske vi kan ta det någon dag när du slutar lite tidigare=).



Puss tjejen<3

2009-03-15 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback