Party party!

Igår kväll var jag, Zacke och Daniel hemma hos Zackes föräldrar.
Där kollade vi på Hockeyn, sedan på Melodifestivalen och åt taco och drack gott.

När klockan var typ halv 11 begav vi oss in till stan. Där mötte vi Robin och Jennifer.
Dom följde med oss till Plaza. Där satt vi och snacka och hade det trevligt.
Senare blev det massor dans och annat kul! Tiden bara flög i väg.
 
Ringde mamma när vi skulle hem ifall hon kunde skjutsa oss.
Trodde att klockan var runt 1 halv 2, men klockan var tydligen halv 4.
Så mamma sov. Men snäll som hon är skjutsa hon hem oss endå.

Hade iallafall en riktigt rolig kväll!
Förutom att mitt bankomatkort inte fungerade, så jag var utan pengar hela kvällen.
Som tur var fanns det snälla människor som bjöd mig på inträde och dricka.
Det funkar ju bra det med, hehe.


Zacke och Daniel!


Daniel, Zackes pappa Peter och Zacke. Shottar Jägermeister.


Daniel, jag och Zacke dricker tequila.


hahahah, snyggt!


En riktigt snygg bild som togs när vi vänta på att mamma skulle komma och skjutsa hem oss



Kom med på en vimmelbild också.. Och jag lyckades se mongo ut!!!


v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Du är skitsnygg på alla bilder Sarah=)

Puss på dej<3

2009-03-08 @ 19:59:40
URL: http://iloveyouuu.bloggsida.se
Postat av: emma

ja o killen har varit tsm 3 år o nån månad:) Jo vi skulle skaffa barn, men han velar fram o tebax och är lite rädd, men de kommer nog lugna sig. Jag är så rädd att jag ej kan bli gravid, vi har försökt 5 månader utan resultat, bara mens mens mens=/

den vimmelbilden du var med på var inte alls ful tyckte jag , du blev bra på¨den:)..

kram

2009-03-09 @ 10:15:52
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: emma

ja o killen har varit tsm 3 år o nån månad:) Jo vi skulle skaffa barn, men han velar fram o tebax och är lite rädd, men de kommer nog lugna sig. Jag är så rädd att jag ej kan bli gravid, vi har försökt 5 månader utan resultat, bara mens mens mens=/

den vimmelbilden du var med på var inte alls ful tyckte jag , du blev bra på¨den:)..

kram

2009-03-09 @ 10:15:53
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback