Stockholm!

HELGEN I STOCKHOLM!
Första helgen i Maj spenderades i Stockholm.
Där gick vi långa promenader, hade picknick och shoppade!

 
Zacke och jag på Tvärbanan.


Jag luktar på blommor

 
Zacke och jag, bland massor fina träd


Zacke utanför lägenheten

 
Hissbild                                                 Jag

 
Zacke                                                  Zackes mamma Susanne


Jag, bland de fina träden


En kopp jordgubbar


Puss ruta


Zacke, påväg till min och Zackes picknickplatts


Jag


Jordgubbar och banan


Zacke på Sergelstorg



Shopping

v
Kommentarer
Postat av: magda

Vilka fina bilder=) Och skit snygga skor!! Har inte tyckt om de där skorna förut, men de där var riktigt fina:) <3

2009-05-04 @ 22:33:57
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/
Postat av: Älskling!

Saknar dig massor älskling, du är bäst för mig, vi har det så mysigt när vi är i Stockholm. Du är allt för mig. puss puss ;)

2009-05-05 @ 00:10:36
URL: http://easydialer.dreamcall/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback