Godkväll!

Nu är jag nyduschad och fräsch!
Har gjort hårinpackning, rakat benen
och smörjt in mig med body lotion.

Dansen idag gick jätte bra. Det är så kul att dansa!
Men oj, vad ovig jag är. Nu har jag bestämmt mig att
jag ska bli vig. Jag ska kunna gå ner i både splitt och spagat!
Kommer nog ta lite tid innan jag kan det igen,
men när jag kan det får ni bildbevis här på bloggen!

Nu kollar jag på Roast på Berns, det är lite roligt ibland.
Tänkte jag skulle måla naglarna i någon fin färg
samtidigt som jag kollar på tv. Tror nog att naglarna blir lila!

Åt en mumsig fruktsallad förut också, mango och ananas. Gott gott!







v
Kommentarer
Postat av: Magdaa

Haha jaa..visst är Dogge en bra Fotomodell? ;) Vad gott det såg ut med fruktsallad..puss <3

2009-10-05 @ 23:53:58
URL: http://meemagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback