Kungliga huvudstaden!

Bilder från helgen i Kungliga huvudstaden!


Lördag! 2 år och 6 månader med hjärtat!


Jag på tåget till Stockholm



Promenad med Zacke i solskenet



Zacke väntar på tvärbanan



Jag på Djurgårdsfärjan



Gröna Lund



Zacke går upp för Lustiga huset trappan



Sommarkrysset, favoriterna Europe



Ola Svensson



Slutet av Sommarkrysset med alla artister på scenen



Söndag!


Finalen av Mix megapol Artistjakt, vinnaren på scen 



Style 



Martin Stenmarck



Johan Palm



Gröna lund



Jag och Zacke vann varsin nalle, nallepuss hih



Stockholm är fint



Jag och Zacke gick en kvällspromenad längs hamnen

 
Riktigt bra helg, Stockholm är bäst!





v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback