MIN ÖNSKELISTA

Nu är klockan över midnatt, vilket betyder att det är dan före doppare dan!
Tycker att det blir svårare och svårare för varje år att önska sig något. Jag har
ju samlat på mig det mesta jag vill ha under åren. Men några saker kom jag ändå
på! Spotify Premium - Så att jag kan lyssna på Spotify i mobilen. Spegelsydd
till Iphone
- Snyggt och rätt praktiskt. Onepiece - Mysfaktor till hundra procent!
Har fasnat för den rosa, men tycker även att den mörk blå är finfin! Nya uggs -
Favoritvinterskorna! Mina gamla uggs börjar bli slitna efter mycket flitigt användande.
Har iofs ett par till äkta uggs i fårull och fårskinn men tycker att dom är för klumpiga
för att traska omkring i på stan. Svea mössa - Måste ju hålla huvudet varm nu när
det är vinter. Hoppas bara att tomten tycker att jag varit snäll i år, så att jag
får många paket!
;)


v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback