Världens finaste kisse. ♥





Jag kan inte låta bli att ta massor kort på lilla Gosan!
Kattungar är bland det sötaste jag vet! Och att Gosan är min kattunge
gör henne ännu sötare! :)

Hon är ju bara liten ett tag. Det känns faktiskt som om hon blir
större och större för varje dag. Men hon är fortfarande bara en liten bebis.
Alla hennes tänder har inte ens växt ut än, jätte gulligt med små gluggar! :)

Just nu ligger hon och sover på min arm, naw!
Så jag skriver med bara en hand, fast det går ju också bra...
Men det tar lite längre tid.

v
Kommentarer
Postat av: Zacke

Jag håller med till 100%, Gosan är sötaste kattungen som finns ;D

Ni är mina sötnosar båda 2!

2010-02-18 @ 00:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback