När får jag tillbaka min pojkvän?

Är så himla trött på allt OS! Zacke har suttit uppe varenda natt sedan OS börja
och kollat på det ena tråkiga efter det andra. Att han är vaken varje natt gör att
han sover hela dagarna varje dag!!! Han har fortfarande inte vaknat...
När han väl vaknar är det för att åka iväg till jobbet.

Har inte fått somnat bevid Zacke på hur många nätter som helst! Att somna
brevid min älskling är bland det absolut bästa jag vet! Det här är inte okej... :(

Jag älskar Zacke massor och det känns som att han och jag kommer dela hela livet.
Men nu börjar det här med OS gå för långt. Det ska inte kännas som om man
knappt har någon pojkvän bara för att det är OS...!! 



v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback