Tjena mittbena!



Denna fredagkväll har spenderats med Zackeplutten. Vi har ätit mat och kollat på
Let's dance och Solsidan, precis som vi gör alla andra fredagar. Vårat fredagsmys! :)

Idag på dagen träffade jag Magda. Vi gick till Espresso House och tog en fika,
och jag tog inte varm choklad den här gången. Utan en jätte god färskpressad juice,
min nya favorit, haha. ;)

Sedan mötte vi upp Filip och gick till Gyllen Cafét och fika ännu en gång.
Där satt vi i nästan två timmar och bara babblade. Trevligt trevligt!

Nu är jag gaaalet trött, efter en jobbig skolveckan med tidiga morgonar.
Skolan kör slut på mig! ;)

Ska bli jätte skönt att krypa ner i min stora mysiga säng och sova.
Imorgon blir det en riktigt lång sovmorgon för mig, utan någon väckarklocka
som ringer. Ska vakna helt av mig själv och vara pigg och utvilad! Godnatt! ♥

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback