Feeel the flooow jao!

Har festat i typ fyra dygn nu. Förstår ni hur sliten jag känner mig? Och om några timmar går jag på det igen! Det är så mycket roliga partyn överallt just nu. Synd att man inte kan vara överallt! Även fast jag har festat järnet dom här dagarna har jag ändå varit lite hurtig och cyklat överallt. Det var bara nu imorse som jag inte pallade och lämnade cykeln i stan. Hade sjukt mycket skoskav oså (har fortfarande jätte ont!). Råkade förresten festa bort både min nya t-shirt och mina strumpor inatt!... Ajja! Igår firade vi iallafall att Viktor och Martin släppte sin nya låt och musikvideo. Blev jätte bra! Kan vara snäll och göra lite reklam för den också. Så KLICKA HÄR! om ni vill se den.












v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback