LIVE WILD AND DIE FREE

Oh jösses vad bakis jag är. Party party i två dygn! I måndags tog jag cykeln in till stan, (aah cyklade faktiskt!) och var med när Dittin och Weakzi filmade för musikvideon till deras nya låt. Blir nog grymt! Hur som helst där bjöds det på lite vin och godis oså. Sedan typ vid tre på natten var dom klara, då tog vi oss en sväng till mcd innan läggdags... Vaknade vid elva, på tisdagen, det är strålande sol ute, helt underbart väder! Jag och Viktor gör oss redo för stan och att glassa i solen ett par timmar. Svänger förbi systemet påvägen och inhandlar mousserat vin och andra godheter. Vinet tar slut snabbt i värmen och vi får för oss att åka lite limousin. Sagt och gjort! Limousinfärden går till Vadstena där vi stannar en stund för att käka glass och chilla lite. Sedan drar vi tillbaka till Linköping i en annan limousin, haha. Väl framme i Linköping känner vi oss party taggade efter ett antal flaskor mousserat vin och lite skumpa. Vi drar till en ölkrog där vi tar varsin asgod (och svindyr) öl, sedan drar vi vidare till Platå, där det är black and white tema och fullt ös! Min nya låt spelas på dansgolvet och oj vilket drag det blev! Vi beställer in några flaskor skumpa och känner oss som kungar hela natten. Heeeelt gaaalet! Fast det sjukaste var nog imorse, när jag och Viktor vaknar upp i ett trapphus, tillsammans med en randomkille från krogen. Hahahaha. Aja, är iallafall ett minne och en till "check!" i -att ha gjort listan!

BILDBOMB BABY!
























v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback