HERRE JESUS

HAHA IGÅR! Skulle vara hurtig och cykla in till stan, var fett jobbigt och gick fett långsamt. Inte alls lika mysigt som i mina tankar, typ "äntligen vår, nu kan man ta sig en mysig liten cykeltur till stan". ALDRIG MER! Kommer till förfesten, sjukt mycket försent än vad jag sagt, svettig, anfådd. Alltså typ helt slut och super "fräsch". Bra där Sarah bra. Går all in. Som alltid. Drar till ågatan, cyklar dit! Kör järnet på dansgolvet och tror att jag är kung! ...osv osv!

Är fortfarande full tror jag, eller bakis... Jag vet inte.

UPDATE: Spelade in en låt igår i Martins studio. Hahaha herregud. Simon är en fitta tralalala.mp3
(KLICKA PÅ LÅTEN FÖR ATT LYSSNA)

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback