BABY, DO IT LIKE A DUDE!

ÄLSKA VÄDRET! Legat ute i solen varje dag och schteeeekt. Så sjukt härligt och nu är jag jätte brun! Varje afton har det varit party. Grymt roliga sådana. Igår var det poolparty i centrala Linköping med massor härligt folk, typ musiker, producenter och sånt. Blev både jacuzzibad, bastu och solarium. Och en sväng till en stor musikstudio. Min låt spelades på festen, och den gick hem direkt! Så nu har jag fixat lite kontakter och ska göra en till låt, en mer serriös. Känns som att Sverige kan behöva en ny rockstar, och såklart jag ställer upp! Haha.

Delar med mig av några bilder från poolpartyt igår! Tog inte så mycket kort, bara vid bubbelpoolen typ. Men en as grym film dyker upp här på bloggen lite senare. Fred och kärlek hej hej!








v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback