chocolate in my face



Igår hängde jag med Jockis hela dagen, vi gled omkring på stan och shoppade lite oså. På kvällen var vi hurtiga och träna... Woho! Eller Joakim tränade och jag gick typ en långpromenad runt ån under tiden. Hur som helst hade vi lite spakväll sen och gjorde chokladansiktsmask (jag tvingade Jockis att också göra haha). Lena och fina blev vi! Jockis verkade rätt så nöjd efteråt, satt och smekte sitt eget ansikte resten av kvällen typ. Haha! Idag har jag cyklat en mil (aah jag vet, hurtigt!). Tror det eller ej, men har skaffat mig en egen PT som tjatar på mig hela tiden. Vill ju komma i form lite till sommaren. Har också legat ute i solen ett par timmar idag och schteekt (what else, när det är strålande sol ute!). Nu ska jag göra lite nytta, städa och tvätta kläder oså. Åker ju iväg till Smögen imorgon och lever loppan i några dagar, fyfan vad pepp jag är!!!

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback