GÖRA LITE MUSIKVIDEO

Dom som följer mig på facebook har säkert redan sett dom här bilderna. Har iallafall jobbat med en musikvideo de senaste dagarna.

Min kära vän Martin Dittin Fältd som bland annat är artist, har gjort en ny låt som handlar om utelivet här i Linköping. Vi har redan hört låten spelats på flera av krogarna på Ågatan, även fast den inte blir offentlig iTunes förrens imorgon och på Spotify nästa vecka!

Har massor med backstage material från inspelningsdagarna. Får tyvärr inte dela med mig av allt förrens videon har släppts. Ska vara lite hemligt tills dess. Så nu väntar vi med spänning på hur slutresultatet kommer bli! Hehe.

EN LITEN BILDBOMB AV BILDER JAG FÅR LÄGGA UT FRÅN INSPELNINGEN!




















v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback