if i could be the one who never run around

Sorry för dårlig uppdatering i helgen! Har tagit det heeel luuugnt och inte orkat bloggat. Var på sjukhuset och plockade bort stygnen i ansiktet i fredags, har även åkt på ögoninflamation. Yey det går bra nu! Läkaren sa till mig att ta det lugnt över helgen och det är precis vad jag har gjort. Kan inte minnas när jag sist tillbringat en hel helg hemma, utan fest. Har iallafall varit superskönt! Två skolarbeten har jag också fått gjort, känner mig grymt duktig! Fick lite panik när jag insåg att betygen sätts om cirka två veckor och jag har en miljon rester typ.



Fick besök av Mr.X i lördags, tog en långpromenad och pratade av oss ordentligt, ganska trevligt sådär! Agerat grillmaestro har jag också gjort och schteeekt lite ute i solen (även fast läkaren har sagt att jag inte får sola på två veckor, något busigt måste jag ju göra när det är helg iallafall, thihi) nee, men bara inte ansiktet kommer i solen är det nog ingen fara, hoppas jag! Btw kommer gå omkring med en tejpbit i ansiktet heeeela sommaren, porrigt va!

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback