CHAA CHAA BLOGGEN, HEMLIG SARAH YAO!

Som ni kanske märker har jag en liten bloggtorka just nu, och det är inte för att jag inte har lust att blogga. Tycker det är jätte kul att dela med mig av mitt liv (såklart, annars skulle jag inte gjort det!), hur som helst så har jag inte tid med bloggen just nu. Det tar faktiskt lite tid att lägga upp bilder, skriva lite och lala. Kanske man inte tror? Iallafall, jag tar ju studenten i sommar, student 2011, woho! Två år försenat men bättre sen än aldrig så att säga. ;) Har så sjuuukt mycket plugg den här veckan och nästa. ALLT måste bli klart och vill verkligen hinna få klart så mycket som möjligt. Så nu i helgen, skiter jag i alla festligheter (som det är så sjukt många av just nu) och stannar hemma och pluggar arselet av mig istället. Nästa helg vankas det däremot festligheter som jag bara inte kan missa, VIP-kväll med 100% Party @Norrköping (plus eventuellt universitetsfest med tema toga, massor snygga och välutbildade människor iklädda endast lakan, sånt gillas) och Nicky Sthlms födelsedagsfest @Stockholm. MIN BIG BROTHER FAVORIT. Känns grymt.

Aa, här får ni några bilder att kolla på tills vi hörs nästa gång. Unnade mig med lite gott gott, chill och knack knack på stan, här om dagen, bara för jag själv tycker att jag har varit så duktig den senaste tiden.

Glöm inte att gå barfota i sommar! Fred och kärlek







v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback