SNÖÖÖ



Haha fick typ en chock igår när jag kollade ut och det snöade två cm stora snöflingor! Hade läst innan på massor facebook statusar att det snöa, men trodde folk överdrev som vanligt och att det bara typ hagla...  Aja jag är rätt glad att sommarvädret har försvunnit. Har planer på att stanna inne hela veckan och låta svullnaderna i ansiktet gå ner och de olika färgerna försvinna. Sjukt att allt ser värre ut nu efter ett par dagar, än vad det gjorde precis efter jag slog ansiktet. Och min kirurg (som förövrigt är skitsnygg, he he) sa att jag skulle undvika solen ett par veckor för mitt ärr! Så det gör inget om det dålig vädret håller i sig några veckor! ;)

v
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback